Träning.

När jag skulle hem från min fotografering i lördags frös jag så att jag skakade. Och när såg jag bussen komma högre upp i backen slängde jag ihop alla saker och sprang. Jag sprang allt vad jag kunde för att inte missa den. För just då kändes det fullkomligt omöjligt att vänta i tio minuter på nästa. 
 
Och vet ni? Idag har jag träningsvärk. Från att springa till bussen! Kära någon. Jag fick ju träningsförbud i december, så efter att jag slutade att dansa har jag inte tränat alls. Och att gå från att träna tio-tolv timmar i veckan till att inte träna alls har tydligen påverkat kroppen mer än vad jag trodde. För idag har jag träningsvärk i vaderna, på insida låren och i vänster axel. 
 
November 2012.
Nu får jag träningsvärk av två situps.
Taggar: Dåligt tränad, Magmuskler, Springa till bussen, Träningsvärk, Vältränad;

Kommentera inlägget här :