Att bli lite testad.

Så jag gjorde ett test. Ni vet ett sådant där test som finns överallt på facebook. Det är allt från vilken Disney-figur du är till hur du skulle sett ut om du var det motsatta könet. De här testen cirkulerar överallt och de flesta stoltserar högtidligt med sina testresultat. Själv gör jag ganska många tester jag också, men jag publicerar mer eller mindre aldrig resultaten. Jag vet ju att det är helt sjukt ointressant för någon annan att läsa. Jag menar, jag bryr väl mig inte om hur en gammal klasskompis kommer att se ut som gammal när jag bara är intresserad av att se mina egna resultat? 
 
Och så ramlade jag över ett sådant här test då. Det handlade om.. Eh.. Vilken inre psykisk styrka som var den dominerande.. Tror jag..? Jag läste liksom inte så noga om jag ska vara ärlig. Men det var frågor om jag föredrog filmer, tystnad eller att läsa böcker. Jag fick se på olika bilder för att välja den som tilltalade mig mest. Och efter tio frågor var jag färdig. Resultatet blev det här:
 
Jobb som passar mig: 
 
Guru! 
 
Alltså.. Inte för att vara sådan men jag kände plötsligt att just det här testet nog visste exakt vad det snackade om. Guru. Jag tycker det låter bra. Klart att det är det jag ska satsa på!
 
Taggar: Facebooktest, Guru, Test;

Kommentera inlägget här :