Att få vara stolt.

För ett par månader sedan var M uppe med tuppen. Och tro mig, det är han inte frivilligt. Kvällen innan hade han sprungit omkring här hemma för att leta upp de trasigaste jeansen, de tyngsta kedjorna och den coolaste t-shirten han ägde. Väskan var packad, skorna stod redo i hallen och innan jag själv hunnit slå upp ögonen hade han pussat mig på kinden och åkt iväg. Hem kom han inte förrän sent på kvällen. 
 
Dagen efter kunde han inte röra sig. Ont i fötterna, träningsvärk i benen och en rygg som försökte ta livet av honom. Rösten var nästan borta och det enda som hjälpte var te med honung i. Te som blev serverat när han låg orörlig på soffan. Men trots att varenda muskel gjorde ont såg jag en sorts tillfredställelse sprida sig. En förhoppning och vetskap om att detta skulle bli bra. 
 
Och för två veckor sedan kom resultatet. 
Motorfingers första officiella musikvideo. 
 
Taggar: Att få vara stolt, Motorfinger, Motorfinger - Arms of the sun, Musikvideo;

Kommentarer :

#1: Reine Jacobsson

Inte min typ av musik. Men hälsa M. Å Lycka till med deras fortsatta karriär.

Svar: Jag ska hälsa honom det..
A mad angel

skriven
#2: Jeanette

Wow en musikvideo, grymt! Hälsa och gratulera. Förstår att han är stolt över sin prestation och att du är stolt över din man! Är det en skola som håller på att rivas som de spelar in i?

Svar: Jag tror att de spelade in i en gammal öde skola ja.. Men vart den ligger har jag ingen aning om.. =]
A mad angel

skriven
#3: Linn

Grymt! Han kan vara stolt, med all rätta. Jag lyssnar själv på betydligt mjukare musik, men jag kan ändå höra att det är bra. Håller tummarna för framgång!

skriven

Kommentera inlägget här :