30 dagar - Skrivutmaning.

Så var de 30 dagarna i skrivutmaningen slut. Det tog kanske inte precis trettio dagar, det blev kanske inte exakt som jag hade förväntat mig men jag är nöjd över att ha fullfört det hela. Jag trodde att utmaningen skulle ligga i att skriva på beställning men det var faktiskt inte speciellt svårt. Inte till de överskrifterna som fanns. Det som kändes ovant var snarare att bli så privat. Att skriva öppet om minnen, detaljer och andra människor. Annars försöker jag ju hålla det till att främst handla om mig och mina egna tankar. Att vara personlig men inte privat. Så det har definitivt varit en utmaning. Men jag känner mig nöjd med min insats.
 
Taggar: 30 dagar, Skrivutmaning, Slutsats, Uppsummering, Utmaning;

Kommentarer :

#1: Sofia

Jag tycker att detta har varit jättekul att få läsa om och framförallt gillar jag att du delat med dig så mycket av dig själv, det är egentligen då det blir riktigt intressant. Allt det andra kan ju vara skrivet av nästan vem som helst.. vi fikar, läser, tränar och träffar vänner allihopa. Men känslorna skiljer oss emellan. Tack för att du varit så öppen! :)

Svar: Åh, vad glad jag blir nu. Tack snälla.. :)
A mad angel

skriven
#2: Linn

Det har varit kul att läsa. Känns som att jag som läsare känner dig betydligt bättre nu än innan.

Svar: Vad kul att du tycker det. Jag har haft väldigt roligt med hela utmaningen själv och då är det ju alltid trevligt om andra också tyckt om det.. =]
A mad angel

skriven
#3: Linn

Tror det hänger ihop. Glad bloggare = glada läsare :-)

Med det menar jag förstås inte att man måste vara munter och käck i sina inlägg hela tiden, men jag tror att inspirationen lyser igenom.

Svar: Det har du nog rätt i. Måste ju erkänna att när jag känner att jag varit inspirerad i mina inlägg är jag nog min egen bästa läsare.. ;)
A mad angel

skriven

Kommentera inlägget här :