Vad hände?

Eftersom M inte är hemma tänkte jag unna mig att vara lite så där tjejig som jag bara kan vara när jag är ensam. Inte för att jag inte kan vara tjejig när han ÄR hemma, men det är så mycket lättare att vara tjejig utan en massa suckar om att allt på tv är jäääääääättedåligt eftersom det inte är krig eller bilar. 
 
Så jag öppnade en blåbärscider och satte på ett Sex and the City maraton när jag plötsligt inser hur gammal serien faktiskt är. 
 
Fasta telefoner hemma? 
Telefonautomater på krogen? 
Mörk läppenna med ljust läppstift? 
 
Vad hände? 
 
 
Taggar: Gammal serie, Home alone, Maraton, Sex and the City, Vara tjejig;

Kommentarer :

#1: Linn

Och fort gick det! Det var ju inte så länge sedan som allt de gjorde, sa, hade på sig och tänkte var det hippaste hippa.

Själv maratontittar jag på Ally McBeal just nu. Har hänt lite sedan dess också, men serien är fortfarande lika bra tycker jag!

Svar: Ally McBeal! Herregud! Jag kommer ihåg när det gick på tv och alla var så fascinerade av den digitala dansande bebisen. Ha ha! Det kanske också är en serie jag borde se igen..
A mad angel

skriven

Kommentera inlägget här :