Like me like I like you.

Sorry, kan inte helt släppa ESC än. Men snart, jag lovar. Måste bara först och främst säga att de svenska kommentatorerna Gina och Edward är helt fantastiska i jämförelse med den norska kommentatorn. De pratar med varandra, är ironiska och spydiga. Sånt gillar vi. Den norska kommentatorn däremot hade ingen som helst personlighet utan sa bara det som stod på pappret. Inga åsikter hade han heller. Tråkigt! Tur att jag spelade in den svenska versionen också. Fick för övrigt väldigt många avundsjuka blickar när jag sa det igår på festen, då alla tyckte att det var en helt fantastisk idé som de absolut inte tänkt på själva. Joråsåattde..

Ja, här nedanför ser ni en ordentlig översikt över vad som stod på mitt röstkort igår till vänster. Det kan ni sedan jämföra med det riktiga resultatet till höger. De små fotspåren som är bredvid vissa länder är de som har svenska låtskrivare. Snart kan vi ha hela ESC själva, eftersom det ändå är vi som skriver hälften av låtarna. Ja.. ni ser ju också att jag inte hade många rätt på min lista. Men så länge vinnaren stämde så spelar ju resten ingen roll.

Kommentera inlägget här :