Nya tag.

Ny vecka, nya tag. Förra veckan pratade vi ju om att jag skulle påbörja mitt nya liv och hittills har det faktiskt gått ganska bra. Jag har börjat äta mindre portioner (jag har ju tidigare ätit portioner som skulle göra en lasbilschaufför imponerad), mer frukt och grönt samt släpat mig till dansstudion för egenträning två gånger (syns tydligast på mina armar och ben som nu är fulla med klädsamma blåmärken).

Helgen var dock inte så hälsosam. Både alkohol, lyxfrukost och kakor har fått slinka med. Men det är ju bara helg en gång i veckan och idag är det måndag igen vilket innebär att vi börjar om på nytt. Kan bli spännande att lyckas med då jag har fyra fikadejter inbokade de närmaste tre dagarna samt en student att gå på imorgon. Men jag ska nog klara av det också.. Det kommer ju alltid en ny måndag nästa vecka.

Förresten, jag har ett nytt norskt nummer. Skulle mitt hej-jag-har-ett-nytt-nummer-så-radera-det-gamla-sms inte kommit fram till dig får du höra av dig. Eller så avslutar vi helt enkelt vår kontakt här och nu. Välj själv.

Pannkaksfrukost med sylt och banan. Det är vad jag kallar en riktig söndagsfrukost.

Kommentera inlägget här :