Mörbultad.

Efter tre dagars intensivt tränande med Kyra Johannesen ansåg jag att jag behövde lite tjejtid. Min kropp är nämligen helt mörbultad. Jag har träningsvärk i precis varenda muskel och blåmärken över hela kroppen. Jag har till och med ett blåmärke under foten. Hur lyckas man med det?! Nåja, man kan väl lugnt säga att jag ser ut ungefär som mina elever brukar se ut. Underbart! Jag kan inte förklara lyckan i att själv bli tränad istället för att enbart instruera. Det är hårt, men fantastiskt!

Så för att ladda upp inför morgondagens 8 timmars träningspass har kvällen tillbringats med att äta glass direkt ur paketet, läsa fina tjejtidningar med blanka sidor och modereportage samt titta på Cake BossTLC. Men nu är det snart dags för mig att hoppa i säng. Att komma utvilad tror jag är en förutsättning för att orka med morgondagen.

Ser man ut så här på hela kroppen..

..förtjänar man lite glass och lyxiga tidningar.

Kommentera inlägget här :