Hunden och kattens dagbok.

Som vi alla vet är jag en ganska rejäl kattmänniska. Inte på det där läskiga sättet att jag äger tio katter som jag döpt till otäckt mänskliga namn, konstant pratar med och om, har foton på dem i min plånbok och har en svag odör av katturin i kläderna. Nej, nej. Jag föredrar helt enkelt bara katter framför hundar, då jag anser att katten till skillnad ifrån hunden inte sålt sin själ till människan. När jag första gången fick höra detta skrattade jag dock så att tårarna rann. Jag ger er:

Hunden och kattens dagbok

Kommentarer :

#1: Jeanette

Hahaha fan va bra! Extra bra när de själva inte kunde hålla sig för skratt.. Undrar om mina katter oxå skriver sån dagbok? Nä jag tror inte det, jag tror dem gillar mig:)

skriven
#2: TC

Tyvärr har det fått ligga på is ett bra tag.. Varit mycket jobb det senaste.. Vill dock försöka ta tag i det igen, det var juu så himla roligt =)

skriven
#3: Marie

som du märker ligger jag ett antal dagar efter i bloggen men detta var ju riktigt skoj!!! As garvade igenom hela klipper, haha!!



Men jag VEt att mina katter älskar mig.....eller??

skriven

Kommentera inlägget här :