Vårnaglar.

Det är inte bara snön som smält bort och snödropparna som börjat titta fram som gör att det är vår. Man får ju muntra upp sej bäst man kan, så häromdagen målade jag naglarna.. inte i den vanliga mörklila färgen som jag haft hela vintern, utan i en ny solgul färg. Jag blir helt vårig bara jag tittar på dom! Och för att verkligen piffa till det hittade jag några gamla nagel-stickers (heter det så?) i en låda som jag satte på. Jag menar verkligen gamla också.. Jag fick dom nämligen med en FRIDA-tidning för ungefär tolv år sedan. Hade jag inte använt dom själv hade jag säkert kunnat sälja dom på blocket om tio år för massor med pengar. Det skulle väl nästan vara antikt? Nåja, sak samma. Våren är i alla fall på G här i Göteborg, så ut och njut av solen gott folk!

Kommentarer :

#1: mamma

Så fint det blev. mamma

skriven
#2: Matilda

härligt med gula naglar! det ger en verkligen vårkänsla!



jag har aldrig sett "how I met your mother", men efter din söta kommentar känns det som att jag måste ta mig en titt! hihi!



kram!!

skriven

Kommentera inlägget här :