uppdatering.

det har varit dåligt med uppdateringar nu det sista, men jag har liksom inte känt för det. helgen tillbringades främst i dansstudion med diverse dansklasser och möhippor. mina ben är därför återigen helt och hållet blåslagna. som jag säger till mina tjejer, det är tur att det går mot vinter nu så att man inte behöver ha på sej korta kjolar och visa benen vart man än går. förtom dansandet har norrlandsplanerna gått framåt. jag och sanna gick och blev medlemar på couchsurfing.org, eftersom vi vill komma undan med vår norrlandstripp så billigt som möjligt. vi har där redan nu fått tag på en kille som vi ska bo hos i umeå. sedan åker vi till arjeplog där sanna har sagt att hon ska fixa boende till oss, och avslutar hela vistelsen i norra sverige i skellefteå. i skeå kommer vi för övrigt att bo hos min kära f.d. norrländska granne joel. han är fortfarande norrländsk, men han är inte längre min granne. han bor numera i norge, men har lovat att "komma hem" när vi åker uppåt. detta kommer att bli hur bra som helst!

nä.. nu ska jag gå och göra pannkakor till frukost. seriöst, tänker ni. men icke. detta handlar återigen främst om att jag typ inte har någon mat hemma.. =]

Kommentera inlägget här :