lyxfrukost allan.

jag kan ju bara säga en sak.. ska man göra dom här pannkakorna kan man verkligen inte vara stressad! det var alltså inte vanliga pannkakor jag skulle göra till frukost.. till det behöver man ju mjölk. och med tanke på att anledningen till att jag överhuvudtaget skulle göra pannkakor var att jag inte har speciellt mycket mat hemma är det ju helt ologiskt att då ha mjölk hemma.. de brukar ju vara den som tar slut först. anyway. det var kesopannkakor jag gjorde. hittade ett recept online som jag tänkte jag skulle göra. det smakade ungefär som vanliga pannkakor, men lite matigare. men som sagt.. det tog en jädra tid. men gott blev det. 



Pannkakor med honung på.. mums!


 




kan uppdatera om norrlandsresan här också. fick precis ett mail från honom vi skulle bott hos i umeå att han tittat på fel vecka, så vi kunde dessvärre inte bo där ändå. men jag har redan tagit nya tag och skickat iväg ett mail till andra människor. vi får hoppas på napp där istället.

upptadeting: fick precis mail från en ny person från umeå som jag mailade till. han kanske har soffa att låna ut till oss. jag letar vidare.

 

 

Kommentarer :

#1: mamma

Du kommer att fixa detta. mamma

skriven

Kommentera inlägget här :