Rosa drinkar och buggfest.

Det har ju faktiskt hänt massa med roliga saker i mitt liv det senaste också. Det är ju mycket trevligare att fokusera på det. I torsdag var jag t.ex. på kundkväll på Make up store. Man fick rosa choklad cupcakes och rosa drinkar. Sedan var det 20% rabatt på hela sortimentet.. Vilket jag såklart utnyttjade till fullo. Jag har helt sjukt mycket nytt smink just nu, och det är superroligt att sminka sig igen. Ibland behöver man lite nya saker.


Rosa drinkar och cupcakes på Make up store!


Jag hoppade även in som bugginstruktör där en sväng på torsdagen. Camilla är ju instruktör egentligen, men hon kunde inte hålla i kursen i torsdags så då ringde dom och frågade om jag kunde hoppa in. Riktigt roligt var faktiskt. Det var länge sedan jag dansade bugg sist. Personerna som gick kursen var ju riktigt roliga också, så det hjälpte ju en hel del. Jag blev även övertalad att dölja med till Båberg igår. Så det var dans för hela slanten igår. Jag hade helt sjukt roligt. Fast jag hade lite för små skor på mig, så idag är mina stortå naglar blå.. Men det kan man ju lätt dölja med nagellack. Ibland är det bra att vara tjej.. =]


Vad är bättre att köpa öl för än småpengar?

Kommentarer :

#1: Camilla

Hahhaa ja och jag fick tillochmed en öl för mina slantar :P

Stackars tårna, hoppas dom blir bättre snart!

skriven
#2: mamma

Vilka var det som spelade på Båberg?

Jag skall till Swania på lördag och dansa till Scotts.

mamma

skriven
#3: pelle

Ey, klart man svarar! Halva nöjet med att blogga. ;) Eller ja, vidare mycket till svar blir det ju inte, men det har du ju redan konstaterat.



Och du med så mycket nytt smink, du kanske kan måla över din stortånagel? ;D

skriven

Kommentera inlägget här :