slutet.

da var jag alltsa fardig med denna helt otroliga resa jag har gjort. jag var nog inte riktigt saker sjalv pa att jag faktiskt skulle genomfora det hela forran jag faktiskt satt pa planet till bangkok. men nu var det alltsa avklarat, och jag angrar inte en sekund av det. det har varit sa otroligt underbart. jag har traffat helt fantastiska manniskor langs vagen, och mitt talamod har helt klart jobbats upp till oanade hojder. jag har lart mej saker om mej sjalv och om andra. jag har kommit till insikter om mitt eget liv och vad jag egentligen sysslar med. det har varit skont att vara borta, att komma ifran vardagen och all stress som alltid finns dar hemma. nagon vardag nar man ar ute och reser finns som inte. i alla fall inte pa samma satt. det blir ju som en vardag att konstant leva ur en ryggsack, att konstant saga hej da till alla nya vanner man mott, att aldrig stanna langre an tre dagar pa ett och samma stalle. men det gar inte riktigt att jamfora med en vardag som man faktiskt har hemma. men det ar nu ca en timme kvar innan shuttlebussen kommer och hamtar upp mej for att ta mej hem till sverige igen. kanns mycket underligt maste jag saga. jag har inte langtat hem en enda gang under den har tiden.. jag har varit alldeles for upptagen med att ha roligt.

men det ska bli trevligt att komma till flygplatsen och bli hamtad av milla. har ju inte sett henne pa evigheter!! hon har ju gatt och blivit serios nu medans jag har varit borta ocksa.. men det ska vi nog ta ur henne sa fort jag kommer hem..

Kommentarer :

#1: Pappa

Välkommen tillbaka. Det du har gjort är sanslöst bra. En fantastisk resa har du genomfört och jag tror att det blir fler äventyr för din del uti i världen.Ha Det Bra Vi Hörs

skriven

Kommentera inlägget här :