önskelista.

jobb, jobb och åter jobb. det är väl ungefär det enda jag gör nuför tiden. det är ju egentligen inte sant, såklart, eftersom jag faktiskt var ledig igår. men inte gjorde jag något vettigt. skulle egentligen behöva både städa och tvätta. men sånt är så tråkigt, så det skjuter vi helt enkelt på framtiden.

har för övrigt hittat världens finaste smycken från Disney Couture som jag bara vill ha hur mycket som helst. men det får väl bli ett senare projekt antar jag, med tanke på att dom kostar runt 600 kr styck.. men fina är dom. finns att beställa från KyssJohanna.




armband med texten "Think a wonderful thought"




halsband med tingeling



örhängen med tingeling


örhängen med texten "A dream is a wish your heart makes" (fast jag vill ha dom i guld)





världens finaste halsband! tror minsann jag helt enkelt måste beställa det jättesnart.

Kommentarer :

#1: Camilla

ÅÅÅHHH va fint de Believe-halsbandet va! Vill haaaa!!

skriven

Kommentera inlägget här :