mera skor.

sitter här och tittar på skor, och det är ju helt klart inte hälsosamt för mej. jag vill ju bara ha allt, Allt, ALLT! men jag bör nog vänta med att köpa en massa skor nu innan resan. det kommer säkerligen bli många tillfällen att köpa skor på vägen. bland annat i usa.. ojoj.. skulle nog köpt en 80 liters ryggsäck istället för en 60 liter.




jag menar, titta bara på dessa! hittar jag en affär i usa som säljer pleaser så kan man ju lugnt konstatera att jag kommer att ha fler än ett par skor med mej hem. nu har jeanette precis informerat mej om att det finns ett ställe i stan som har utförsäljning på korsetter och skor!! oj oj.. dit ska jag försöka ta mej imorgon. kan bli farligt för resebudgeten.. men vad är bättre att lägga pengar på än skor och korsetter?

Kommentarer :

#1: Camilla

Men du hur heta va inte dom röda där på bilden då! vill ha Men ja de får nog vänta tills ja kommer hem, för mig me...

skriven

Kommentera inlägget här :