ålderdom och packning.

är det ett tecken på att man börjar bli gammal om man måste titta i sin kalender för att komma ihåg vad man gjorde dagen innan? jag tror nog det. men som vi alla vet så har ju jag bestämt mej för att inte fylla 25 i år. jag bestämde ju mej för många år sedan att jag skulle stanna på åldern 23. det fungerade ju uppenbarligen inte när jag förra året fyllde 24. men i år har jag tänkt att ta ett krafttag mot detta, så jag ska i år ännu en gång fylla 23. varför bli äldre när man kan bli yngre?

idag bär resan av till lidköping i alla fall. det ska bli mycket trevligt att komma iväg en sväng. att få en paus från ala reseförberedelser. allt känns smått kaotiskt. det står fyra bananlådor i hallen som det är meningen att jag ska börja packa i. jag hyr ju ut min lägenhet i andra hand medans jag är borta. men att faktiskt ta tag i detta att börja packa.. det känns ibland oövervinnligt. men jag måste verkligen försöka att ta tag i detta nu.

igår inhandlades i alla fall en korsett. så på lördag är det korsettutgång som gäller för mej och milla. det känns bra. det stora problemet är väl bara att vi nog kommer att skära oss med varandra. min korsett med röda detaljer, hennes med rosa. men vi får väl göra som vi brukar göra. att gå ut tillsammans och sedan springa på varsitt håll.


Kommentarer :

#1: Milla

Hahahaha ja fy rosa och rött går ju inte tillsammans, hur tänkte du nu vännen ? ;) Skrattade gott åt den sista meningen, du e för go du :)



skriven

Kommentera inlägget här :