seriöst igen.

det enda jag gor just nu ar att vanta. jag vantar och vantar och vantar. pa att vadret ska bli battre sa att jag kan gora mitt skydive (fallskarmshopp). anledningen till att vi vantar och vantar och vantar ar for att vadret ar daligt. det ar inte sa att det regnar, men det ar molnigt, och det ar inte sa stor ide att gora ett skydive nar man inte ser nagonting. men forhoppningsvis kan vi gora det idag, for solen tittar faktiskt fram nu. men vi har redan blivit framflyttade fran klockan nio till klockan tolv. kan mycket val vara sa att vi blir framflyttade igen.. eller kanske till och med framflyttade till imorgon. vi far helt enkelt se.

men ja. vad gor man da i taupo nar man inte kan gora ett skydive? ja.. det finns arligt talat inte sa mycket att gora har. jag har gatt pa stan. jag har last bocker. det ar val ungefar det. men igar blev jag sa uttrakad sa jag gick till ett gym och tranade i en och en halv timme. det var riktigt nice om jag far saga det sjalv. jag var inte det minsta beredd pa att jag faktiskt hade saknat traningen sa mycket som jag faktiskt hade gjort. sa jag kande mej otroligt serios. sedan gick jag och tory (engelsk tjej som var med mej pa gymmet) och handlade mat och sedan gick vi tillbaka till hostelet och lagade middag. hur bra som helst. kande mej mycket nojd med hur dagen avslutades.

men forhoppningsvis kan vi gora vart skydive idag..
skydive! skydive! skydive! skydive! skydive! skydive! skydive! skydive! skydive! skydive!

Kommentarer :

#1: mamma

Nu är det bara att åka till månen som är kvar att prova på för dig. Kanske lite för dyrt men man vet aldrig i framtiden.

mamma

skriven
#2: morfar

Vänta tills du kan åka till Mars.

Se upp för den Mexikanska svininfluensad, som håller på att sprida sig runt om och har nått N.Z

morfar

skriven
#3: Anonym

sluta nu!!...trodde jag inte kunde bli mer avundsjuk...jag har ju alltid velat hoppa falskärm =)

PS. nu är New York biljetten bokad...kan väl höras på MSN snart.. DS. KRAM

skriven
#4: Syster Yster

Sluta nu!! trodde inte jag kunde bli mera avundsjuk...har ju själv alltid velat hoppa falskärm...=)

PS. Nu är New york biljetten bokad...vi kan väl höras på MSN snart...Puss & kram DS.

skriven
#5: Syster Yster

PS.det förra inlägget var från din syster...men det fattade du va??!! DS

skriven

Kommentera inlägget här :