En mycket liten människa.

Nä men ska vi försöka bli färdiga med den här stackars utmaningen om gamla bilder? Det var väldigt vad jag drar ut på det. Fråga mig inte varför. Jag har inget bra svar. Men nåja. 
 
Den här bilden är på mig 1985. Jag var ett år gammal (om ens det?) och jag har fått höra att mitt absolut största intresse var att springa omkring i gåstolen. Jag menar att jag också har hört historier om hur jag var ute på gatan utanför huset, tog sats, sprang allt vad jag kunde uppför den lilla lutningen som var i gatan och sedan lyfte upp fötterna och lät gåstolen rulla ner igen. Tydligen gjorde jag detta om och om igen. Jag antar att det killade i magen? Det var kanske det närmsta jag kom Liseberg som pytteliten..?
 
Och alltså.. Inte för att vara sådan, men jag tycker fortfarande att det låter helt awesome! 
 
 
Taggar: Gamla bilder, Utmaning;

Kommentera inlägget här :