Projektet.

Kommer ni ihåg att jag hade en hemlis? Mitt stora projekt är numera färdigt. Jag har de senaste tre dagarna hållt på med en extreme home makeover hemma hos M, som en tidig födelsedagspresent. Jag har dammsugit, dammtorkat, skurat golv, väggar och tak, varit på IKEA och inhandlat nödvändig förvaring, ordnat bland hyllor, inrett badrummet och ställt i ordning. Det tog inte en halvtimme kan jag tala om, men oj vad fint det blev när jag var klar. M har nämligen varit bortrest i tre dagar så jag har gjort det i allra största hemlighet. Hans första kommentar när han kom in genom dörren var ett enkelt "Wow!". Och det sammanfattar väl egentligen allt.

Igår var jagt och Lilo på IKEA där det åts köttbullar (såklart) och åktes vagn (naturligtvis).

Badrummet. Förebilder känns så himla 90-tal. Efter-bilder is the shit!
(Ser ni att jag t.o.m. homestylat handdukarna?)

Ordning och reda i hyllorna.

Det blev många "Smått och gott" lådor. Det blir som att öppna paket varje gång.

Kommentera inlägget här :