The Game.

Tisdag betydde under gårdagen Relive-your-gymnasietid-dag för mej och Johanna. Detta innebar sminkning på centralen, Lisebergsbesök för att titta på Carl-Einar och avslut på Kings Head för öl. Okej, ölen ingick inte riktigt under gymnasieåren, eftersom jag och Johanna var duktiga flickor.. då. (Det har vi dock tagit igen på senare år.) Väl på Kings Head var vi med om det roligaste uppraggningsförsöket vi någonsin varit med om. En kille försökte ragga upp oss med hjälp av "The Game". Det värsta var att han var så dålig på det så att teknikerna blev uppenbara. Jag och Johanna bröt ihop gång på gång framför den stackars oförstående pojken. Teknikerna han använde var:

- Öppna upp till samtal genom att ställa en konstig fråga.
- Tyck synd om mej för att min flickvän är elak mot mej.
- Bästis-testet.
- Ge en komplimang och följ upp med en förolämpning.
- Ignorera tjejen du försöker ragga på.
- Isolera en av tjejerna från gruppen.


Det roligaste var att han inte slutade med det trots att vi totaldissade honom, genom att förstöra varenda teknik han försökte med. Jag väntade till slut bara på att han skulle börja trolla för oss också, men så desperat var han tydligen inte. Jag har aldrig varit med om en kille som försökt så länge och misslyckats så totalt. Men han var nog inte så gammal, den stackars pojken. Jag undrar verkligen om det där fungerar någonsin..?

Så, alla pojkar där ute, lägg ner "The Game"!
Det fungerar inte! Det har aldrig fungerat, och det kommer aldrig att göra det! Det enda jag ångrar från igår var att jag avbröt honom innan han hunnit göra hela bästis-testet på oss. Jag undrar verkligen vad det var för frågor han tänkte ställa. Jag måste verkligen våga dra ut på pojkarnas lidande lite mer innan jag dissar dom.. det blir ju så mycket roligare då!


Kommentarer :

#1: Emelie

Hahaha fasen vad roligt! Jag visste inte om The Game tidigare men nu förstår jag att det var det en kille körde på mig förra veckan när jag var ute.. Jag fattade inte vad han höll på med men han hann inte göra bort sig så mycket för sen kom ju min pojkvän. xP Haha!

skriven

Kommentera inlägget här :