anlänt.

idag ar man alltsa framkommen till NY. kan ju saga att det tog en jadra stund att ta sej fran flygplatsen till sjalva hostelet. narmare tva timmar. och efter att snallt ha suttit pa ett tag i 8 timmar, pa en flygplats i 12 timmar, och pa tva olika flygplan i 4 timmar till var jag inte varldens lyckligaste manniska nar jag val satte mej i shuttlebussen som skulle ta mej till hostelet. det hjalpte inte heller att shuttlechaufforen skulle vara overdrivet trevlig och leka lekar med alla i bussen. just da hatade jag verkligen amerikaner. jag ville bara ta mej till hostelet, ta en dusch, traffa min syster, ga ut och ata nagonting for att sedan ga och lagga mej. men naaaaa da. nar "vi" (las dom) lekt en stund och han slappt av ungefar halften lugnar sej folket en smula. nar han sedan slappt av resten av folket och jag ar ensam kvar fragar han om jag vill ga pa dejt. jag upphor aldrig att forvans over dessa amerikaner. sjalvklart ville jag inte det. jag menar, efter att ha irriterat mej i nastan 1,5 timmar ar jag inte overdrivet sugen pa att faktiskt tillbringa mer tid med denna person. men han var valdigt fascinerad over att jag var svensk. tror det var framst detta som gjorde att han overhuvudtaget forsokte.

val pa hostelet vantade i alla fall syster. mycket trevligt att ses igen. men det var som hon sa, det kanns inte som om jag har varit borta sa lange. det ar ju precis som vanligt. men det blir val sa. hostelet ar i alla fall rent och det ar ju alltid en fordel. verkar vara otroligt mycket skandinaver har ocksa. kan ju bli spannade. annars har vi inte gjort sa mycket. vi gick och at, och sedan gick vi en promenad. men bade jag och syster ar ratt trotta, sa ikvall lar det bli en tidig kvall. kopte for ovrigt varldens roligaste saker, som ska gora haret storre.. mycket spannande om jag far saga det sjalv. kopte dom dock mycket billigare an vad det dar priset anger. nagon matta pa spannandeheterna far det allt vara.

Kommentarer :

#1: Camilla

Såg spännande ut de där hårsakerna, du får betätta om dom funkar sen då du provat! :)

skriven
#2: morfar

Roligt att ni är tillsammans.

Jag hoppas, att jag kännder igen dig då du kommer hit.

Kram till er båda två

Morfar

skriven
#3: Jeanette

Heeej!

Nu har jag uppdaterat mig lite om ditt liv på resande fot, spännande! Har ju ingen egen dator så jag suger in typ en hel månad i taget när det blir ett bra tillfälle på jobbet. Jisses va länge du har varit borta nu! O så himla otroligt mycket spännande och kul du har upplevt! Här e det äntligen sommar o hoppsansa så har jag "hittat" en ny kärlek oxå..;) massa kramar tills vi ses!!

skriven
#4: Reisefürer Magdalena

Tjena namne! Känns skönt att veta att min lilla Terence har kommit fram och att jag kan lämna över reseledaransvaret för henne åt dig!

Ha så roligt, jag e bara liiiiiiite avundsjuk =)

skriven

Kommentera inlägget här :