måndag.

idag har min kära vän sofia varit i stan och hälsat på. vi har haft massa trevligt. gått runt på stan, tittat i affärer (och kanske handlat lite också), ätit lunch och bara myst hela dagen. hur bra som helst om jag får säga det själv. speciellt som jag hittade så fina saker. världens finaste stekpanna från åhléns för bara 99 kronor! sedan köpte jag en übersöt te-sil som ser ut som en jordgubbe, och nya grytlappar. lite presentpapper från lagerhaus slank visst ner i påsen där också. jag är riktigt i göra-om-tagen om jag får säga det själv. badrummet har ju nyss fått sej ett lyft, så nu är det väl egentligen kökets tur. visst bor jag i en hyresrätt, men med tanke på hur bostadsmarknaden ser ut idag vet man aldrig hur länge jag kommer att stanna kvar här, så det är lika bra att göra sej hemmastad ordentligt. just det. det blev en ny öronpiercing idag också. det hade jag nog glömt bort att berätta om inte örat hade varit halvt bortdomnat.



sedan är det ju måndag idag, och måndakvällar innebär dans för hela slanten. mina tjejer är verkligen superduktiga. dom förstår teknikerna på en gång, så ibland står jag där med en halvtimme kvar av passet utan att veta vad jag ska lära dom mer. men det är roligt att det är så och inte tvärtom. då är det lätt att man blir irriterad istället. jag ska kanske börja ha klasser på torsdagar nu också. superroligt! woho!

 

Kommentarer :

#1: Julia

sån stekpanna har jag med fast röd! :D

skriven
#2: mamma

Passa dig lite med allt du vill så du inte bränner ut dig.mamma

skriven
#3: Jeanette

Sicka fina grejer du har köpt, kommer bli görfint i köket nu! Så lite kan göra så himla mycket alltså. Jag ska ju gå kurs på torsdagar med start denna veckan (egentligen förra men då vart hon ju sjuk), kommer du hålla i den då alltså? Känns ju onekligen lite konstigt...menmen, det blir nog bra med det. Det ska bli himla kul att äntligen börja!

skriven
#4: M

jeanette: jag vet faktiskt inte om jag kommer att hålla i eran kurs eller inte. i måndags sa patricia att hon och jag kunde dela på kursen. vad det innebär vet jag fortfarande inte riktigt, ska ringa och prata med henne imorgon. men jag kommer antagligen inte att vara med er imorgon oavsett. och ja, det ÄR superroligt att dansa.. speciellt tillsammans med andra.

skriven

Kommentera inlägget här :