gratis är gott.

som vi alla vet sa ar saker  man far gratis det basta som finns. av nagon anledning kanns allting mycket battre nar man inte behover betala for det. igar nar vi checkade in pa vart hostel var det tydligen lite veligt. vi kom sisadar 4 timmar for tidigt, sa vi fick snallt sitta och vanta. men ja, vi ar ju fem stycken nu som reser tillsammans. sa nar jag skulle checka in sager killen i receptionen: "ja, och deet enda jag behover fran dej ar 20 dollar i deposition for nyckeln". jag ger honom det och sedan ar jag incheckad.. jag betalar alltsa inte for rummet. hur bra som helst. och mina 20 dollar kommer jag ju att fa tillbaka nar jag checkar ut igen. hur bra som helst. sa jag bor alltsa tva natter pa ett hostel nu alldeles gratis. sedan hittade jag gratis tvattmedel nar jag skulle tvatta. sedan har jag lart mej ett underbart trick for att fa gratis internet. man lurar systemet. hur bra som helst om jag far saga det sjalv. har betalas ingenting i onodan.




systemet jag lurar for att fa gratis internet



annars hander det val inte sa mycket. det ar alltid lika spannande att bo pa hostel. igar nar jag gick och la mej var vi 6 personer i rummet. imorses nar jag vaknade var vi 7. en av killarna hade tydligen dragit hem en tjej igar. dom sov i alla fall inte i min sang, vilket jag ar tacksam for. det har hant forut att jag kommit in och min sang varit upptagen. inte bra. man far banne mej halla i sakerna. men eftersom det regnar idag kommer det troligtvis inte bli nagot skydive idag heller. men vi far helt enkelt gora det i rotaroua istallet nar vi kommer dit.

Kommentarer :

#1: Camilla

Hahaha ja gratis är alltid gott, snyggt ;)



Själv använder jag mig av samma Tropicana juice varjedag för att få gratis internet på Mc Donalds ;)

skriven
#2: Pappa

Du är omöjlig på att finna på råd för att få det så billigt som möjligt och helst gratis Det är bra pruta å kör. Ha Det

skriven
#3: morfar

Du förnekar dig inte.

Livet fick du gratis också, och du försöker verkligen göra någonting av det.

Grattis

morfar.

skriven
#4: morfar

Du förnekar dig inte.

Livet fick du gratis, och du försöker verkligen göra någonting aav det.

Grattis

morfar

skriven
#5: morfar

Du förnekar dig inte.

Livet fick du gratis, och du försöker verkligen göra någonting aav det.

Grattis

morfar

skriven
#6: morfar

Du förnekar g

dig aldrig.¨

Livet fick du gratis och det försöker du verkligen göra någonting åt.

Grattis. morfar

skriven
#7: morfar

Alla goda ting är ttre.

Och gratis.

Morfar

skriven

Kommentera inlägget här :