Till slut.

Och så var Brudarnas resa till USA slut. Vi hade verkligen så himla kul, och även om jag nu varit hemma i 10 dagar känns det som om det bara var igår vi grät till Camillas bröllop, körde vilse med både karta och GPS, var ute till fem på eftermiddagen i Vegas och tokstressade till flygplatsen när vi skulle hem. Underbara minnen som jag kan dela med mina fina vänner, Johanna och Viola. Att vi sedan lärde känna halva bröllopsfesten är ju bara en superbonus. Då är det alltid en anledning att åka tillbaka till det stora landet i väst. Att ha någonstans att bo lite överallt är ju verkligen aldrig fel.

Det ser för övrigt ut som om en resa tillbaka till Vegas kan vara inplanerad så snart som i mars nästa år.. Men hur det blir med den saken är fortfarande väldigt osäkert. Men visst vore det kul. Men som sagt.. vi får se.

Johanna, jag och Viola

Kommentarer :

#1: Anonym

En liten fråga bara, hur mycket pengar tycker du man borde vara redo på att lägga ut till en road trip i USA? Tacksam för svar! (du kan gärna svara här i detta inlägg)



Kram Carolina

skriven
#2: M

Det är svårt det där med pengar. För det beror helt och hållet på vad man vill göra, hur bekväm man är och hur noga det är vart man bor. På den här resan, när jag bara var i USA i tre veckor och bara "roadtrippade" i ungefär två, hade jag en budget någonstans på ca 20 000 om jag inte minns helt fel. Men då ingick allt där i; resan, boendet, maten, bilen, bensinen och sevärdheterna. Men sedan var vi ju tre stycken som hade sparat ihop ungefär lika mycket, och när man bor ihop blir det ju billigare än att bo själv.

skriven

Kommentera inlägget här :