Oslo.

Som ni kanske förstod av gårdagens foto stod jag vid skymningen uppe på Ekeberg för att försöka fånga solnedgången på bild. Dessvärre hade jag väl inte helt kollat upp exakt när solen skulle gå ner vilket gjorde att jag var där alltför tidigt. Solen går inte ner klockan åtta längre, bara så att ni vet. En mer erfaren fotograf kom först kvart i nio och var klar på tio minuter. Själv stod jag där i en och en halv timme och studsade. En skymning i april uppe på ett berg är inte direkt det varmaste jag varit med om. 
 
Taggar: Ekeberg, Fotografering, Oslo, Skymning, Solnedgång;

Kommentarer :

#1: Linn

Härliga bilder! Den där vägen skulle jag vilja susa ner för. På en cykel eller kanske i en sportbil :-)

Svar: Det kan jag också tänka mig att göra.. Fast då får det bli lite varmare först, för jäklar vad kallt det var när jag stod där uppe på höjden..
A mad angel

skriven
#2: Amanda Persson - Kampen mot mobbning

Wow vilka fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket.. =]
A mad angel

skriven

Kommentera inlägget här :