Certifierings vecka.

Tillbaka från Rom och jag kastas tillbaka in i verkligheten. För visst är det väl så att man lever lite som i en fantasi varje gång man är ute och reser? Denna veckan kommer att kulminera till helgen då det kommer att bli ett par intensiva dagar med massor av träning. Vi Pole Fitness instruktörer kommer denna helgen nämligen att bli certifiserade. Detta innebär två dagar med träning 09.00-17.00 samt plugg på kvällarna. Vi kommer att genomgå ett skriftligt och ett praktiskt prov för att bli godkända. Men det ska bli otroligt kul och lärorikt. Äntligen kommer jag få en ordentlig grund att stå på!

Intensiteten börjar dock redan idag när jag ska ha min första privata timme med fantastiska Kyra Johannesen. Hon har flugit hit från USA för att hålla i certifierings helgen samt ge privatlektioner. Äntligen ska jag få lära mig någonting också, istället för att bara lära ut hela tiden. Woho!

Kommentera inlägget här :