Vann Spa Hotell med två kära.

Jag satte mig och började skriva ett inlägg om helgen. Men.. Det blev så väldigt långt.. Och det speglade inte alls känslan så jag raderade alltihop igen. Så jag tänkte att jag skulle börja om.. Men ja.. Det är svårt det där. Ni vet, när någonting har hänt som liksom är som balsam för själen. Det går inte helt att beskriva i ord efteråt. Det är bara en känsla att bära med sig. Som honung. Därför tänkte jag skriva ett kortare inlägg. I punktform. För bättre kan jag liksom inte förklara det. So here it goes. 
 
- Helgen spenderades på Spa Vann hotell tillsammans med två av de bästa. 
- Tre besök på tre olika systembolag hanns med (och jag gick plötsligt bananas eftersom det var så billigt). 
- Jag, Sofia och Johanna delade rum och pratade i mun på varandra, precis som för femton år sedan.
- Vi beställde champagne och drack den inne på Spa:t. Det startade en trend och snart drack alla alkohol. 
- Många timmar spenderades i en aroma-terapi-pool där vi sa till alla som kom in att det var vi som luktade gott. 
- Vi skrattade så att tårarna rann över ett tidigare bikini-haveri. 
- Vi kom fram till att alkohol är renande eftersom det tar död på bakterier och därmed är helt logiskt att dricka på spa.
- Vi låg i gräset och tog kort ovanifrån. Gräset var dock egentligen hotellrumsgolvet. 
- Vi blev kompisar med personalen och kunde snart namn, stjärntecken, födelseår och civilstatus på flera av dem.
- Vissa av oss gick och la oss klockan elva, andra av oss gick och la oss halv sju. 
- Jag träffade mig själv i manlig form. 
- Vi var snart kända över hela hotellet och folk trodde att vi var fulla dygnet runt. Det var vi inte.
 
Den här helgen kommer jag att leva på länge.
 
 
 
 
Taggar: De bästa, Hotell, Vann spa, Vänner;

Kommentarer :

#1: Caroline

Fy fasen va underbart! Jag vill också!!!!!!!!

Svar: Ja.. Det var fantastiskt fint. Det är helt klart någonting jag rekommenderar.. =]
A mad angel

skriven

Kommentera inlägget här :