30 dagar.

Har ni hört talas om 30 dagar? Det är en utmaning där man skriver om olika bestämda ämnen i 30 dagar. Nytt tema varje dag. Det var någonting jag ramlade över för en stund sedan. En ganska bra stund sedan om vi ska vara helt ärliga med varandra. Men det är något jag har funderat på sedan dess. Funderat på om jag ska anta utmaningen. Om jag vågar. För att skriva på kommando är något helt annat än att skriva för att man vill. Skulle jag klara av det? Jag tror att vi gör så att vi startar imorgon så får vi se hur det går.
 
Taggar: 30 dagar, Skriva på kommando, Utmaning;

Kommentarer :

#1: Jeanette

Men om ni börjar rensa vinden nu blir det mindre när ni flyttar:) Så sprider ni ut det jobbiga..

Svar: Det är sant, men då blir det också jobbigt en längre period ;]
A mad angel

skriven

Kommentera inlägget här :