Mario-helg.

Den här helgen har finaste Julia varit och hälsat på. Efter att jag varit bosatt i grannlandet i över två år var det äntligen dags för lite besök. Vi har mest tillbringat helgen med att spela Super Mario Bros 3. Vi gick en promenad på fredagen och på lördagen var vi ute och fikade. Resten av helgen har gått i spelandets tecken. För hon blev precis lika nostalgisk som mig. 
 
Vi spelade och spelade och spelade. Jag drömde om Mario och Julia hade nintendomusiken på hjärnan när hon vaknade. Man kan säga att vi blev smått besatta. Och tillsammans måste jag säga att vi var jäkligt duktiga. Vi kom till värld 8, som i SMB 3 är den sista världen. Men där var det stopp. Mest för att Julia skulle åka hem. Annars hade vi säkert fortfarande suttit här med andan i halsen, hoppande ben och hjärtklappning. 
 
Taggar: Jula, Spel, Super Mario Bros 3;

Kommentarer :

#1: anna

åh jag ÄLSKAR super mario! så himla roligt :)

Svar: Ja, det är verkligen helt fantastiskt. Det bästa är nu när de säljer Nintendo 8 bit kontroller med USB så man kan spela i datorn..
A mad angel

skriven
#2: william

mario äger:D

Svar: Mario är definitivt det bästa spelet någonsin..
A mad angel

skriven

Kommentera inlägget här :