Önskelista 2012.

Jag skrev ju en önskelista för ett tag sedan. Saker som kan vara bra att ha som jag kan tänka mig att få av en snäll person. Sedan dess har jag kommit på ett par saker till som jag också önskar mig. 
 
[  ] Wettex trasor. Fråga mig inte varför men landet Norge verkar inte befatta sig med denna produkt. 
[  ] Diskborsthuvuden till ICA-diskborsten man kan fylla på med diskmedel. Viktigt att det är ICA:s huvud, annars passar de inte. Tro mig, jag har testat. Det finns nämligen inte heller i Norge.
[  ] Photoshop-recept. En bok som förklarar hur man gör för att redigera bilder i photoshop.
[  ] Kakboken utan mjölk och ägg. En vegansk kakboksserie. Tror det finns 6 olika böcker. Om jag får en eller alla spelar ingen roll, men att få inspiration till recept som jag kan bjuda min gluten-, laktos-, ägg- och nötallergiska pojkvän på vore himla bra. Mer information om hela grejen finns här. 
 
Kanske de två viktigaste sakerna på årets lista.
Taggar: Diskborste, Wettestrasor, Önskelista;

Kommentarer :

#1: Jeanette

Du vet väl att hon jobbar på en bok som dessutom ska vara glutenfri? Fast den blir nog inte färdig innan jul dessvärre.

Svar: I know. Och den ska jag definitivt köpa.. =]
A mad angel

skriven

Kommentera inlägget här :