Fönsterputs.

Effektiviteten flödar. Idag har jag putsat fönster. Fast bara balkongdörrsfönstren. Man ska inte överdriva det hela. Men med tanke på att de inte blivit putsade sedan M flyttade in i den här längenheten för X antal år sedan tog det sin lilla tid. Det var färgskvätt, pollen, aska och jag vet inte allt på. Det är ett under att vi överhuvudtaget har kunnat se ut. Så idag har jag stått ute på balkongen och tvättat, skrapat, fixat och donat. Och jäklar vad bra det blev. Nu kan man till och med se bort till grannarna. Sätt upp ett teleskop och jag kan rapportera allt som händer i grannhuset.

Kommer ni t.ex. ihåg den här bilden från i vintras? Här syns det ganska tydligt hur illa det var.

Men kolla in högersidan vad bra det blev!

Kommentarer :

#1: Marie

haha vilken skillnad!!



vågar inte ens titta på mina egna fönster... det är nog ganska illa där också.

skriven

Kommentera inlägget här :