Bolligt.

Jag har köpt ett nytt läppsyl. Inget konstigt i det kanske, men jag har köpt ett väldigt speciellt läppsyl. Det är format som en boll. Jätte underligt. Det är ungefär som att klena på en deo, fast på läpparna. Jag vet helt ärligt inte om det finns i Sverige, men här är det tydligen ganska stort. Till och med förpackningen är format som en boll.. nästan. Så skulle man råka tappa det på golvet rullar det väl in under en soffa så att man aldrig mer får ut det. Jag har en känsla av att mitt läppsyl helt klart kommer att rulla in under en soffa. Och det kommer att ske oavsett var jag befinner mig. Jag lovar! Om jag så är mitt i en öken kommer det att dyka upp en soffa väldigt plötsligt enbart så att mitt läppsyl ska kanna rulla in under den. Varför kom inte läppsylet med senilsnöre?
Läppsylet heter Eos, om du själv vill roll-on:a dina läppar.
Läs mer om Evolution of Smooth här.

Kommentera inlägget här :