Skadeglädje i Oslo.

Sverige gick inte vidare till final i ESC.. precis som jag förutspådde! Det är verkligen jobbigt att alltid ha rätt. Ni andra som jämt har fel förstår säkert inte bördan av detta, men det är faktiskt jobbigt. Även när jag har fel har jag rätt. Så mycket rätt har jag alltså.. jämt. Men det är väl inte Anna Bergendahls fel att Sverige har dålig musiksmak och röstar fram henne som representant. Nä, Sverige! Där fick ni er allt en knäpp på näsan! (Ha, ha!) Nu är det Norge som gäller för hela slanten. Och även om norrmänen själva inte är så förtjusta i Didrik Solli-Tangen är jag det. Det spelar absolut ingen som helst roll för mej om det låter som om han sjunger "My hard is yours" istället för "My heart is yours". Oavsett om det är hard eller heart han vill ge mej, tar jag gärna emot det. Det är också helt okej om Tyskland eller Israel tar hem segern i år. Jag är bara så löjligt skadeglad över att inte Sverige gick vidare. Förhoppningsvis lär sej svenska folket någonting till nästa år.. men tillåt mej tvivla.

Kommentarer :

#1: Syster Yster

Jag håller med dig till 100%...Sveriges bidrag sög...

Håller också på Norge men tycker faktiskt Turkiet hade ett rätt bra låt i år!!

Är fortfarande avis på att du är där IRL!!

Ha dé

Kram Syster Yster

skriven

Kommentera inlägget här :