norrland i bilder.

jag funderade hårt och länge på att skriva om min och sannas allra sista dag i norrland.. men den handlar ärligt talat enbart om att ta sej hem till göteborg igen. vi åkte ifrån umeå, flög ner till stockholm, hade lång väntetid där för att sedan åka tåg i fem timmar innan vi äntligen kom hem igen. så det var en förhållandevis händelselös dag kan man väl säga. det finns alltså inte så mycket att skriva om. så norrlandsturnén avslutas helt enkelt på detta, ganska subtila sätt. jag hoppas att ni har haft nöje att läsa om mina och sannas äventyr.. vi hade i alla fall roligt när vi upplevde dom.

 


Det fanns många konstiga statyer i Umeå.. som man kunde klättra på..



Morgon i Umeå.



Man kan både hoppa i löv och kasta dom omkring sej.



Skellefteå kyrka.. vi var helt sjukt kulturella om jag får säga det själv.



Rocky road glass.. mums!



De hade många konstiga maträtter i Skeå.. kolla nummer 19.



I Luleå hade vi roligt när vi provade kläder..



Norrland från uften.

Kommentarer :

#1: RJ

Det har varit ett sant nöje att läsa om dina å Sannas bravader bra gjort Ha Det

skriven

Kommentera inlägget här :