what happens in vegas..

..stays in vegas. eller hur var det nu? min vegas vistelse borjar nu i alla fall dra sej mot sitt slut. efter manga om och men checkade jag i alla fall in pa ett hotell med den dar killen jag traffade i san diego. men jaklar vad trakig han var. det kanske var elakt, men jag undvek honom sa mycket jag bara kunde. men det funkade forhallandevis bra anda. vi bodde pa ett hotell kallat "Stratosphere". dom har ett sjukt hogt torn som man kan se over hela vegas, och hogst dar uppe har dom 3 olika akattraktioner. jag skulle ju saklart aka i dessa, sa det gjorde jag igar. det var riktigt, riktigt roligt. jag tankte att har jag gjort the nevis bungy ar det val klart att jag ska klara av lite karuseller.. aven om dom faktiskt aker utanfor kanten (ca 300 meter upp i luften). england (han jag delade rum med) var alldeles for feg for att gora det, sa jag fick aka sjalv.. men det var inga som helst problem.

annars har jag varit och sett chippendales! hur roligt som helst. jaklar vad jag skrattade. jag tycker ju inte alls att killar med muskler ar det minsta attraktiva, sa jag gjorde det egentligen mest for sjalva upplevelsen.. och for att gora milla avundsjuk. skickade ett sms till henne och sa att hon skulle ha varit har med mej, for jag tror att hon hade tyckt att det var mycket battre an vad jag tyckte. men det var riktigt, riktigt roligt. och efterat fick man ga omkring och "mingla" med killarna, och om man kopte nagonting i baren fick man en poster.. sa jag sprang runt och fick autografer av dom och tog en massa kort. dessvarre bara med kladerna pa. att ta kort pa dom utan klader var av nagon anledning inte tillatet. knepigt. fast det fanns ett annat stalle dar man kunde ta kort tillsammans med dom for en "liten" avgift.. inte sa liten ska jag be att fa tala om. men jag var anda tvungen att gora det. men killar som rakar brostet.. arligt talat. det AR inte attraktivt. det ar sticksigt! inte bra. (och anledningen till att jag vet att chippendales killarna gor detta.. jaa.. som sagt.. what happens in vegas stays in vegas..)

Kommentarer :

#1: morfar

Det är tjejer som skall vara lite "runda", inte killar!

morfar

skriven
#2: Camilla

Fyyy fan Hajjen! Ja skulle nog ha trivts huuuur bra som helst där, och ja de funka att gö mig avis iaf kan ja lova ;) Hoho, nu vet jag vad jag önskar mig i födelsedagspresent, sa du inte att du va i möjligheternas land? ;)

skriven
#3: mamma

Jag är i alla fall inte avundsjuk.

Nu har sommaren kommit till Sverige.

mamma

skriven
#4: Anki

Chippendales kommer till Göteborg i september! =)

skriven

Kommentera inlägget här :