seriöst.

tankte bara snabbuppdatera om hur serios jag var igar. jag sokte in till en massa kurser pa hogskolan. tank det ni. fran australien och allt. sokte tre olika kurser som jag hoppas att jag kommer in pa. dom verkade sa intressanta, sa jag hoppas att jag kommer in pa allihopa. men vi far val se.

pubrundan igar var for ovrigt ganska rolig. kanske inte riktigt sa mycket folk som jag hade hoppats pa. jag hade forvantat mej att det skulle vara fler, men det var ju trots allt "bara" fredag igar, sa det kanske ar mer folk ute idag nar det ar lordag. men det bryr ju inte jag mej om. jag kommer ju inte att vara kvar i surfers da. sitter namligen nu och vantar pa att bussen till byron bay ska ga. det ar ca en timme kvar. men ja.. sammanfattningsvis gillade jag surfers. det var inte riktigt som jag hade forvantat mej. pa namnet trodde jag att det skulle vara nagon form av hippiestad dar alla gick omkring barfota och chillade med en surfbrada under armen. det var inte riktigt sa. hoghus och grejjer overallt. jag tror fortfarande inte att det ar en stor stad, men det kanns ganska stort nar det verkligen ar skyskrapor bakom varje horn. men ja, nu far jag nog minsann forsoka ta och pallra mej till bussen.

Kommentarer :

#1: Kerstin

Klart att du kommer in på de kurser som du vill. Jag tror på dig.

mamma

skriven
#2: Julia

vad har du sökt?

skriven

Kommentera inlägget här :