mojo surf adventure.

det basta sattet att hittills sammanfatta det hela med ar att det ar blott. overallt. hela tiden. kladerna ar vata, handduken ar vat, golvet i rummet ar vatt. ingenting torkar for att det tokregnar precis hela tiden. regnet skulle inte ha varit ett jatteproblem om det inte hade varit for att hela det har stallet ar uppbyggt for att man ska kunna vara utomhus. sa det finns inte direkt nagonstans att faktiskt ga in och varma sej. det ar synd, men det funkar anda. det finns ju faktiskt torktumlare, sa innan vi aker harifran kommer jag att behova torktumla mina klader sa att dom inte blir tokackliga i min vaska.

har ar alltsa arrawarr water dar vi haller pa att lara oss att surfa. vi har hittills surfat tre ganger, en gang igar och tva idag. det ar riktigt riktigt roligt, men svart ocksa. fast det var inte riktigt lika svart som jag hade forvantat mej. det som jag tycker ar svarast ar att faktiskt ta sej ut igen. det ar inga som helst problem att surfa in till stranden, men att trotsa vagor och strommar och allt annat konstigt som finns i vattnet ar riktigt, riktigt jobbigt. speciellt om man ar kort som jag insett att jag ar. idag stukade jag dessvarre tummen eller nat nar jag surfade. men jag tror att den ska vara bra tills imorgon. det ar otroligt mycket saker man faktiskt anvander tummen till ska jag saga er, som man inte alls tanker pa nar man faktiskt kan anvanda den. man vet vad man har forst nar man forlorat det. som med allt annat.

Kommentarer :

#1: mamma

Tänkte på det häromdagen om att fråga om du inte har provat på att surfa men förstår nu att du missar inget. Tråkigt att det regnar men det går väl över det också.

mamma

skriven
#2: Camilla

Synd me allt regn du! Men later grymt me surfingen jue! Lite avis ar ja, dock skiner solen har iaf ;) hihi Ta hand om dig vannen!



skriven
#3: morfar

Det rapoporteras att tusentals städer i östra Australien är översvämmade.

Har du skaffat dig båt?

morfar

skriven
#4: Christian

Vettigt att läsa om dina äventyr...har du stängt av mobilen?

skriven

Kommentera inlägget här :