innan jobbet.

ja, det händer inte så mycket i mitt liv just nu. jag bor på jobbet.. i alla fall nästan. jag är ledig ungefär en dag i veckan, men det är helt och hållet mitt eget val, så det känns jättebra. för när jag är på jobbet tjänar jag pengar, och jag kan inte göra av med några. superbra om jag får säga det själv.

annars träffade jag sanna i onsdags. vi skulle bara gå ut och ta en öl.. eller hur?! det slutade med att vi satt på kings head tills det stängde, och då var både hon jag rätt runda under fötterna. men efter att ha fått både en gratis shot och gratis jordnötter av bartendern kände vi oss båda rätt nöjda med kvällen tror jag minsann. gratis är alltid gott. i alla fall i sverige. jag kan fortfarande inte komma över detta med att man som tjej i usa kan få precis vad som helst gratis. verkligen inte bra. men visst finns det tjejer som utnyttjar det. själv kände jag mej snarare köpt om någon ville ge mej någonting gratis. det gör jag inte i sverige, eftersom det inte är samma "självklarhet" att tjejer ska få gratis saker här. men men. så är det. nu är det snart dags att åka och jobba igen.

Kommentarer :

#1: mamma

Nalle sa:

Arbete förhindrar många tillfällen till synd.

Ha det så bra

mamma

skriven

Kommentera inlägget här :